abc

Intamplari amuzante din vacante neplanuite!

Am planuit o multime de vacante pana acum, la varsta de 35 de ani. Sunt profesor, asa ca, am invatat cum sa ma descurc si in situatiile de criza. Dar, eram satui, si eu si sotia mea, de vacante super planuite si de momente calculate pana la ultimul minut. Asa ca… am hotarat sa nu ne mai planuim vacantele si sa ne gandim la vacanta numai atunci cand simtim nevoia. Sa nu ne alegem destinatia cu luni de zile inainte. Nici cazare, nici drumetii. Pur si simplu sa se intample! Sa ne urcam in masina si sa nu stim destinatia, sa o alegem pe drum.

cu cortul intre alte corturi

…ne-am scos crema de plaja siam inceput sa urcam

Zis si facut. N-am mai scos un sunet despre vacante. Nimic. Dar, intr-un weekend, sotia mea a zis ca vrea la munte, cu cortul. N-am comentat. Am facut cateva bagaje printre care haine subtirele si un cort subtirel, doar erau niste calduri morbide de iulie. Am plecat la Padina. Acolo, pe zi, era o caldura infernala. Ne-am instalat cortul, printre alte corturi, gratarul, ne-am scos crema de plaja si, mai apoi, am inceput sa urcam. Am mers la Babele.

Babele din Masivul Bucegi, vedere din spate, judetul Prahova, marti, 9 noiembrie 2004. INTACT IMAGES/Jurnalul National/Bogdan Iurascu

Acel moment cand iti dai seama ca e prea tarziu

Pe drum, am realizat ca nu ne luasem echipamentul potrivit. Incaltamintea aluneca, iar celelalte haine erau mult prea subtiri. Am tacut si ne-am chinuit. Nu voiam sa recunoastem ca unele lucruri, trebuie, inainte de toate, gandite. Am coborat la cort. Am realizat ca nu aveam prosoape, gel de dus… sau macar dus. Apa nu cumparasem si nici nu aveam de unde, mancare nu… si… colac peste pupaza, erau 6 grade, frig… iar singurele lucruri groase pe care le aveam, erau niste hanorace de vara tarzie. Ca sa nu mai zic… in cortul nostru era ud din cauza multitudinii de caini care si-au facut nevoia pe el. Atat.

am strans cortul si am plecat

Plecati in vacanta ca sa avem de unde ne intoarce

Evident, va puteti inchipui ce s-a intamplat. Am strans si am plecat. Dezamagiti dar fara multe cuvinte, plecati in vacanta doar ca sa avem de unde ne intoarce. Am ajuns in Bucuresti pe la 2:00 dimineata. Inghetati, transpirati si cu o insolatie de nota 10. Am zacut 2 zile doar pentru ca vacantele se planuiesc. Sunt de acord ca vacantele neplanuite sunt cele mai frumoase dar, niciodata nu pleci la munte fara echipament si fara sa stii ce te asteapta. Nu poti sa iti petreci vacanta in masina. Chiar daca pare interesant, nu e deloc relaxant.